Wednesday 5 March 2014

Kehilangan Ijam dirasai rakan (Kes serang hendap warga asing)

10:16



KLANG - "Kami ni rakan sekampung, memang rapat sangat dari kecil," kata rakan baik Allahyarham Koperal Raja Aizam Raja Mohd, mangsa serang hendap oleh lima suspek warga asing di Taman Sentosa, di sini, semalam.

Rakan mangsa yang enggan dikenali berkata, dia dan rakan-rakan lain memanggil Arwah Raja Aizam dengan nama Ijam atau Sendut.

"Arwah adalah anak tunggal dan dia seorang yang pendiam tetapi dia sangat bagus dalam pergaulan.

"Dia tak pernah berkira dan selalu berjumpa setiap kali pulang ke kampung di Sayong Lembah, Kuala Kangsar," katanya ketika ditemui di rumah Mayat Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, semalam.

"Memang tak sangka dia akan 'pergi' dengan cara begini, kehilangannya pasti dirasai," katanya.

Anak saudara mangsa, Delimawati Ismail yang popular dengan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah, turut hadir menziarahi keluarga mangsa di HTAR, semalam.

Delimawati memberitahu, dia sudah lama tidak bertemu dengan arwah, namun menyifatkan bapa saudaranya itu sebagai seorang yang baik dan sangat pendiam.

"Memang terkejut apabila dimaklumkan tentang kejadian, namun saya reda dengan apa yang berlaku," katanya.

Sepupu mangsa, Norhasrulnizam Mohd Isa, 38, berkata, jenazah arwah disembahyangkan di surau Pangsapuri Polis Taman Sri Andalas, semalam, sebelum dibawa ke kampung Sayong Lembah untuk dikebumikan.

“Allahyarham meninggalkan seorang balu, Nor Salmah Noordin, 52 dan empat anak berusia antara 17 hingga 25 tahun," katanya.

-sinarharian

Mengenai MyFM

My Fresh Media adalah satu portal media yang tidak pernah jemu menyediakan bacaan yang menarik untuk pembaca mengenai perihal hiburan, isu semasa, jenayah dan remaja.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2014 MyFM. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top