Wednesday 26 February 2014

Gempar Isu Taska di Taman Mukmin: Bayi tidur dibungkus tangan dan kaki, suap susu di sendal bantal !

19:56


Melalui laman sosial selebriti popular Natasha Hudson satu artikal mengenai sebuah Taska di Taman Mukmin Bestari Taman Nirwana Ampang,melakukan satu Penganiayaan kanak-kanak pada kanak-kanak di bawah jagaan nya.




Mengikut selebiti itu seorang kawan nya yang telah menghantar anak ke Taska itu memaklumkan perkara tersebut kepada beliau agar memaklumkan kepada orang ramai yang menghantar anak ke taska tersebut mengambi anak-anak mereka.


Mengikut rakan selebriti tersebut anak nya telah mengelami lebam di kepala yang mana anak-anak tersebut di biarkan tidur berbungkus kaki dan tangan, manakala bantal di jadi kan penyendal untuk susu botal yang di suap ke mulut.

Artikal ini telah di kongsi kan oleh ramai selebriti popular termasuk Nora Danish melaluai lama instagram nya, admin berharap pihak yang terlibat membuat laporan polis mengenai perkara ini bagi mengelakan sesuatu perkara yang serius berlaku terhadap kanak-kanak di taska tersebut jika ia nya benar. - Brother Sam

Mengenai MyFM

My Fresh Media adalah satu portal media yang tidak pernah jemu menyediakan bacaan yang menarik untuk pembaca mengenai perihal hiburan, isu semasa, jenayah dan remaja.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2014 MyFM. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top